tisdag, december 29, 2009

På plats!

Nu är allt i sin ordning igen. Jag sitter hemma i vår lägenhet, vid glasbordet i vardagsrummet, och bloggar. Jag stannade hos mamma och pappa i hela sju dagar! Så länge har jag inte bott hos dem sen jag flyttade hemifrån...;) Det har varit jätteskönt i alla fall, även om det blev lite långtråkigt mellan varven. Det härligaste med att bo ute hos dem har varit lugnet, tystnaden, promenaderna på kanalen och frukostar med färskpressad apelsinjuice *tack pappa*. Dock hade jag gärna sluppit skottningen och att borsta/skrapa av bilarna. Det finns både för-och-nackdelar med att vara medelsvenssons! ;)

Idag var jag och mamma på rean. Jag hittade två tröjor som jag ska få i födelsedagspresent men annars var det inte mycket roligt ute i butikerna. Blev mest trött och höll på att somna när vi avslutade shoppingen på mataffären.

Ikväll blir det soffläge med té och en god bok :) Ska nog gå och lägga mig tidigt för då kommer T hem fortare! Hittade en massa söta bilder på oss på mammas dator och insåg hur mycket jag saknar min underbara fästman!

Underbaring

1 kommentarer: