söndag, december 06, 2009

Låååång helg

Eftersom jag skickade in senaste versionen av mitt Term paper i torsdags kunde jag ta helg redan då. T och jag gick till mormor och fikade med henne och min söta kusin som var på spontanbesök i stan! Jättekul att träffa J igen, hon är verkligen sig lik :)
På fredagen blev det promenad och sen kaffehäng med H. Vi ventilerade allt mellan himmel och jord, men mest världsliga ting såsom våra män och skolan ;) På eftermiddagen kom Lenin och lämpade av min lilla guldklimp till gudkisse, Arwen. Hon har bott hos oss hela helgen och det är en underbar känsla att även om T är borta så har jag sällskap som jag kan prata med. Det är så tråkigt att prata med sig själv ;) På kvällen var vi på Lithe Blås Luciafest tillsammans med ett gäng ur gosskören. Hade riktigt roligt, även om vi knappt hann dansa någonting...;)
Vi var lite trötta igår och Luciafesten gjorde ju inga underverk för min förkylning så det blev en dag i soffan. Vi hade Glee-maraton :) Skönt som tusan att inte behöva ha dåligt samvete för att jag inte pluggade på en lördag!
Idag har T varit på skolan och bakat pepparkaksunderverk med klasskompisar, så jag och Arwen har varit själva. Jag gick ut och gick en sväng, annars har vi mest bott i soffan eller busat med laserpekaren. Arwen åkte hem nu på kvällen och T har kommit hem så nu ska vi väl försöka hitta på något tillsammans!

Ny vecka imorgon. Jag har handledning på onsdag. Efter det vet jag om jag kan få något jullov eller inte ;)

1 kommentarer:

Linda F sa...Best Blogger Tips

Åhh, hade också glee-maraton i helgen, underbar serie tycker jag! Musiken är hur härlig som helst.