tisdag, december 01, 2009

Ett litet betyg till

*Katsching* där åkte ytterligare ett VG in i Ladok. Fick tillbaka resultaten på Written Proficiency idag. Jag sitter här och fnissar lite för mig själv för jag tyckte verkligen inte att min översättningstext var något vidare ;)

Är helt slut efter gårdagens shoppingtur! Ska försöka slå in alla klappar idag så att inte T kan gå och snoka runt i påsarna ;) Är riktigt nöjd med alla inköp och mest nöjd är jag med att jag köpte tre BH-ar utan att prova och de sitter perfekt :)

Nu ska jag väl börja med min lilla tomteverkstad :)

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Härligt! Bra jobbat hela terminen! Snart får du jullov. Kramar Mamsen

Maria sa...Best Blogger Tips

Haha ja typ bugg där man faktiskt kan riktiga turer. Foxtrot är jag inte heller så bra på. Vals kan jag men det tror jag inte dom spelar ;)

Grattis till VG:t förresten! Verkar gå riktigt bra för dig i skolan och det är du värd som kämpar så.

Jag vill oxå till Ullared...