tisdag, december 08, 2009

Längtar bort

I förlovningspresent av T's föräldrar fick vi en resa. Vi har fortfarande inte bestämt vart vi vill åka men just nu är vi väldigt inne på Egypten. Vi gillar resmål med sol, bad OCH tuffa sevärdheter. Vore ju så häftigt att få se pyramiderna och sfinxen :) Dock verkar resebolagen inte köra charterresor till Egypten på sommaren (när vi har ledigt). Det kanske beror på att temperaturen brukar gå över 40-gradersstrecket... ;) Iaf så har jag tänkt att vi kan åka någonstans i januari. T har en tenta den 7/1 och jag ska ju bli klar med Term Paper innan jul, så det borde inte vara några problem. Ving kör till exempel till Hurghada den 12/1 ;) Nu gäller det bara att övertyga T att Egypten i januari är det vi behöver :)

Det är ju så mörkt och tråkigt när det inte kommer någon snö. Jag längtar tillbaka till Málaga... fast jag skulle kunna tänka mig att åka till London också...eller Göteborg....bara jag får komma bort lite!

Cool stuff

2 kommentarer:

Unknown sa...Best Blogger Tips

Annars är det sommar på Sydpolen så här års. Temperaturen ligger på runt -20 C - -10 C :D

Ida sa...Best Blogger Tips

Tycker Tor att det är en dålig idé kan jag ställa upp =)