måndag, december 21, 2009

Julhjärna

Jag tror att min hjärna tog jullov i helgen. Allt som jag hade tänkt att jag skulle skriva bara försvann ;) Men men så kan det vara ibland :)

Idag fick jag besked från handledaren om att jag bara hade fyra-fem saker att ändra på för att sedan kunna få betyg på term paper, så jag ändrade det snabbt och skickade in. Nu väntar jag bara på att 5 ljuva högskolepoäng ska trilla in ;)

T och jag firade liten julafton igår eftersom han måste plugga till tenta på dagarna och packa på kvällarna.
Han är verkligen jättebäst på att hitta julklappar till mig! Jag fick en jättefin kuvertväska som jag kollat på från Bianco, Wii Motion Plus-kontroller, Wii Fit Plus samt Wii Sports Resorts.
Han verkade jätteglad över alla julklapparna jag hade hittat till honom på Ullared och han kläckte till och med ur sig "Jag vill också åka till Ullared". Hehe, får väl se till att ta honom på orden :) Vi hade tyvärr ingen julgran men vi klädde vår tomatplanta med lite snören och sen la vi julklapparna under den ;)

Mina fina julklappar

Jultomatträd

En sak som jag vet att jag glömde skriva om är att vi ska åka på kryssning igen. Det blir ingen nyårskryssning utan vi åker dagen efter min födelsedag, så det blir födelsedagskryssning! T är med i VikingClub och får erbjudanden titt som tätt och förra veckan fick han ett erbjudande om att åka Cinderella gratis med frukost inkluderat! Vi bytte upp oss till en fönsterhytt och bokade lunch och anslutningsbuss, men det blev bara 300:- per person ändå :) Ska bli skönt att komma iväg lite. Vi kommer tyvärr inte hinna åka till Egypten i januari för T har för mycket i skolan, men vi ska försöka komma iväg i sommar/höst.

Gabriellas storasyster

I eftermiddag ska jag träffa mina underbara vänner från kören och ikväll blir det Wii Sports Resorts för hela slanten :)

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Så mysigt det låter och ser ut!
Kul att du snart är klar med skrivandet.Det blir gött med jullov! Kramar Mamsen