lördag, december 19, 2009

Vackra vinter!

Cykelvägen vid Vallamassivet

Jag blir så lycklig när jag tittar ut och allt är vitt! Att det är kallt som 17 gör mig ingenting, det betyder ju bara att snön kommer att ligga kvar ett tag till :) Kan inte låta bli att ta med mig kameran när jag går mina dagliga promenader. Allt är så vackert att jag vill föreviga det :)
Det är inte ens en vecka kvar till jul och jag har som sagt börjat få lite julkänsla. Vi har ju pyntat i lägenheten, men det luktar inte så mycket jul här därför ser jag fram emot att fara hem till mor och far på onsdag. Jag kanske kan få tillverka en nejlika-apelsin? luktar det jul.

Snötyngda grenar

Skönt att ha skogen så nära

Märkesbacken är vacker i vintersolen

Men lite luktar det ändå jul här hemma, eller rättare sagt, jag luktar juligt (och ljuvligt). Till min stora glädje för Apoteket denna bodylotion även i år! Jag bara älskar den :)

Ikväll ska vi ut med H & M. Det blir både middag och bio! :) Ska bli himla trevligt!

Hade en massa tankar om vad jag skulle säga i bloggen idag men det bara försvann ur min hjärna...vi hörs imorgon istället!

0 kommentarer: