tisdag, december 15, 2009

Snö! :)

Jag har precis kommit hem från en sjungning på sjukhusets barnavdelning. Vi var inte många men det gick bra ändå och det är alltid roligt att vara med och glädja barnen, deras föräldrar och personalen...även om barnen verkade uppskatta jultomten med den stora julklappssäcken mest ;)

Jag fick äntligen lite julkänsla när vi sjöng våra julsånger idag, och det tack vare snön som faller. Helt underbart! Jag hoppas verkligen att det ligger kvar till julafton så att jag också får en "riktig jul" som T säger. Han ville ju ha med mig till Härnösand över jul, för där är det ju alltid snö och således blir det en riktig jul. Men ligger snön vit över Ljungsbro kan vi nog få en riktig jul där med! :) Vi har lyckats tidigare år, med eller utan snö ;)

Nu ska vi ut i snön igen. Ska äntligen gå till vaccinationscentralen på campus och få sprutan mot svininfluensan!

1 kommentarer:

Maria sa...Best Blogger Tips

Äntligen snö här oxå men nu ska det visst bli riktigt kallt ist. Redan nere på -11, brr. Aldrig kan det där vädret va bra heller ;)

Jo jag blir/är(har inte sett nåt kontrakt än ;)) anställd i hans företag. Det blir väl inte så himla många timmar men alltid nåt plus att jag får erfarenhet.

Jag använder min gamla hotmail just nu, den som jag ha som msn. Den har du väl? Annars kan jag skriva den sen.

Kram!