onsdag, december 09, 2009

Efter handledningen

Var på handledning idag då. Min handledare tyckte att jag hade varit jätte-effektiv som fått ihop så många sidor på så kort tid och hon hade egentligen inte mycket att klaga på. Hon sa att mitt språk är jättebra och att det bara är lite saker i innehållet som jag måste kolla över och förtydliga. När jag kollar över de anteckningar hon gjort på mitt arbete borde det inte ta mer än en dag att fixa till det hon vill att jag ska ändra på. Jag frågade även lite försynt om hon trodde att jag skulle bli klar innan jul och då sa hon "But of course, you've come so far already!". Hon trodde att uppsatsen behövde max 2 revisioner till. Om jag skriver riktigt bra nu så kanske det bara behövs en :) Tänkte be T läsa igenom den. Svårt för någon som inte läst allt jag har läst, men det är även bra att någon som inte är så insnöad läser den ;)

Nu ska jag sova så att jag orkar sitta och revidera hela dagen imorgon!

4 kommentarer:

Jossan sa...Best Blogger Tips

Vad duktig du är!!! Bra jobbat! :)

Charlie sa...Best Blogger Tips

Gud vad skönt med positiv kritik från handledaren! Härligt jobbat.
Förra julen vid den här tiden satt jag också och kämpade på med pluggandet. Jobba på!

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

fan va duktig du är!

Kattis sa...Best Blogger Tips

Härligt kämpat! Jag blir så stolt!
Mamsen