fredag, december 18, 2009

Poängen ramlar in

För tillfället har jag 331 poäng i LADOK, 300 i slutförda kurser. Vi fick tillbaka resultaten på Varieties-tentan igår. Jag trodde att jag skulle få sitta och göra omtenta i januari, men jag klarade mig! Inget VG men det gör mig inget, jag är glad att jag klarade den svåraste tentan jag någonsin skrivit ;)

Jag skickade in en ny version av term paper igår så nu väntar jag på besked om jag måste revidera ytterligare eller om jag är klar. Jag vill ju bara vara klar! Kommer aldrig mer läsa O Pioneers! kan jag ju säga, jag är gaaaaaaaaanska så trött på den och så kan jag den ju i princip utantill. Inget roligt alls :P Det tråkiga med att inte veta om jag är färdig med TP eller ej är att jag inte kan meddela jobbet om att jag kan jobba innan eller efter jul. Jag vågar liksom inte säga att jag kan jobba om jag får tillbaka uppsatsen igen och måste jobba mer med den. Skulle ju vara trevligt att tjäna lite pengar men jag vill bara klara av allt i engelskan först.

Idag fick vi tre julkort i posten :) Julkänslan börjar infinna sig :)

2 kommentarer:

Ida sa...Best Blogger Tips

Hoppas det går fint den här gången! Vi sitter också och väntar på sista kommentarerna innan examensarbetet ska in för opponering.. Men har i alla fall fått veta att det ser bra ut vilket är skönt.. Hoppas det går bra så du kan jobba ihop lite pengar!

Kram och god jul!

Daniel sa...Best Blogger Tips

Grattis! Well done!