fredag, januari 01, 2010

Gott nytt år!

2010 kan inte börja bättre. Stora snöflingor dalar sakta ner och det vita täcket på marken blir bara djupare. Så vackert!

Vi var på en härlig nyårsfest igår. Alla inbjudna hade med sig något till buffén och det blev massor av mat! Jag lärde känna flera nya människor och jag ser verkligen fram emot den stora händelsen i slutet av maj! :) Tolvslaget skålades in med bubbel och fyrverkerier och mitt nyårslöfte för 2010 är att inte köpa hem chips (andra får köpa och jag får äta alltså). T och jag kom hem vid 4-snåret, nöjda och glada men väldigt trötta.

Idag ska mormors födelsedag firas så det var bara att pallra sig upp ur sängen. Jag var faktiskt pigg klockan 10!
Nästa bloggning måste bli en Årets...

1 kommentarer:

Charlie sa...Best Blogger Tips

Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året:) Kram