söndag, januari 31, 2010

Men ååååh inte igen...

Kunde knappt sova inatt för att ögonen kliade och "skavde" så att jag höll på att bli tokig. Somnade till slut med en blöt handduk över ögonen. Det känns likadant som förra gången, eller om det var förrförra. Det har iaf hänt förr. Tur att jag hade allergitabletter och ögondroppar hemma. Det känns något bättre efter tablett och droppande så jag får väl bara hoppas på att det är en allergisk reaktion. Jag har dock svårt att komma på vad det skulle vara som orsakade den....
Superfint väder ute men jag vågar inte ge mig ut. Ögonen är superljuskänsliga nu :(
Missar L's examensfest gör jag också.

Kan jag få en ny kropp? Inte? Nya ögon då?

2 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

hoppas du inte börjar bli allergisk mot katt och att detta är en sen reaktion från i fredags :( hoppas du blir bättre snart! kram

Kattis sa...Best Blogger Tips

Usch då stackars dig!
Hoppas det känns bättre nu! Varma kramar Mamsen