måndag, februari 01, 2010

Lite gladare igen

Jag läste igenom senaste inläggen och insåg att jag bara klagar på skolan eller min hälsa så nu blir det ett positivt inlägg! :)

* Hade gruppträff idag och vi fick manus och idéer klara för vår redovisning som vi ska ha på onsdag. Vi ska även träffas imorgon och öva igenom. Bra jobbat, fastän bara 3/4 av gruppen var där.

* Fick mail från min Term paper-handledare idag
"I have reported your essay today.
Congratulations to a well deserved grade: VG."
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Nu har jag alltså VG på hela Engelska 3-kursen och kan chilla på poetry-seminariet som jag ska gå på i mars ;)

* Ögonsvullnaden och kliandet har gått över. Nu ser jag normal ut igen och inte "bogeyed" som T uttryckte det ;)

Jag ska sätta mig i soffan och läsa lite till så att jag fortsätter att ligga steget före...

6 kommentarer:

Hanna sa...Best Blogger Tips

Du är sååååå duktig gumman :)
Grattis!!!!!! Nu kan du skriva min också? Ses snart min go'bit;)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Ida sa...Best Blogger Tips

Grattis gumman!! Du är så duktig!

Kattis sa...Best Blogger Tips

Jätteduktigt kämpat! Grattis!
Skönt också att ögonen känns bättre! Bamsekramar från Mamsen

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

åå va kul!! grattis

starsailor sa...Best Blogger Tips

Vad duktig du är Annie!!blir så stolt över dig!!!hoppas jag kan få ledig tid snart så vi kan ses och snacka ikapp lite över en kaffe!!saknar dig!Puss

Charlie sa...Best Blogger Tips

Tack så mycket för dina fina kommentarer:) Kämpa på med pluggandet!