torsdag, januari 07, 2010

Lallar runt

Det är iaf vad T säger att jag gör ;) Ska han säga som bara sover eller spelar TV-spel!

Jag har minsann gjort allt detta idag:
* ändrat i mitt CV på Offentliga jobb. Jag vill söka jobb nuuuuuu!!!
* kollat arbetsförmedlingen efter trevliga jobb som jag vill söka
* fikat och snackat massor med H. Hon åker till Frankrike på söndag och kommer inte hem förrän den 7/2!!!! Jag kommer sakna henne MYCKET!Tur att vi ska åka till Prag tillsammans med våra gubbar i vår :)
* kollat lönestatistik för gymnasielärare i kärnämnen samt SFI-lärare. Har jag sagt att jag vill söka jobb? ;)
* fixat all kurslitteratur till PA3-kursen genom braiga vänner som läst kursen innan. Nu är det bara artikelkompendiet som ska köpas.

Jag har visst missat lite uppdateringar från senaste tidens händelser.
- Jag fyllde år. Vi var i Ljungsbro så hela familjen kom och sjöng för mig, precis som när jag var liten :) T och jag åkte hem och städade och sen på kvällen kom familjen till oss och vi bjöd på tre-rätters. Jag fick fina grejer bl.a. en randig tröja, en svart tröja, tékoppar och skålar från vår "samlingsservis" och en hel del annat braigt :)

- Kryssningen på Cinderella var helt ok, men vi var besvikna på kryssningsprogrammet. Ingen vinprovning och ingen frågesport! Lite besviken är jag allt...Vi åt och drack iaf gott hela kryssningen :) Jag fick min födelsedagspresent av T på båten, Hugo Boss Orange.

Ett urval av mina fina presenter

Imorgon ska jag och Lenin göra stan! :) Inte för att jag ska köpa nåt (har ju gjort en hård budget för 2010), utan jag hoppas mest på långlunch och långfika i trevligt sällskap :) Sen kanske vi springer in på någon affär...

3 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

vi har verkligen tänkt lika :)

Ida sa...Best Blogger Tips

jag vill också jobba.. men vågar inte titta efter vad som finns för sist jag gjorde det fanns typ inget alls. Så deprimerande..

Borde dock ta tag i CV:t.. Ska ta hjälp av lillasyster som jobbar som personalansvarig..

Kram!

Kattis sa...Best Blogger Tips

Tack för senast! Vilken jättegod middag Ni bjöd oss på!Varma kramar MaPa