lördag, januari 09, 2010

Läsa läsa läsa


Jag har bloggat ett tag nu (sedan 2005) och har funderat på hur jag kan "nischa" bloggen lite mer. Såhär efter fem år kom jag på att jag kan skriva om böcker! Lite som en bokcirkel på en person ;)
Det finns en hel massa bokbloggar som jag inte tänker börja tävla med utan tanken är att jag skriver om böcker jag läst, nya som gamla, och förhoppningsvis kan jag ge någon av mina läsare ett litet boktips :)
Ska väl tilläggas att jag inte tänker skriva om kurslitteratur så ni får klara er utan Thornberg, Bryman, Hyltenstam&Lindberg och alla de andra. Hoppas det är OK? ;)

Jag kommer att fortsätta skriva på mitt gamla vanliga sätt om mitt gamla vanliga liv, men med tillägget att det blir ett boktips någon gång ibland.

1 kommentarer:

Malin sa...Best Blogger Tips

Do it! Ska bli kul o läsa! Få lite tips ;D