lördag, maj 01, 2010

Sköna maj!

Oj, vad tiden går fort! Det är redan maj och om ca. 1½ vecka måste vår handledare okeja vår uppsats om vi ska kunna lägga fram den innan sommaren. Vi har haft både bra och dåliga dagar men vi har fått ihop ett bra första utkast, tycker jag :)
I torsdags slutade vi lite tidigare än vanligt så jag bokade date med H på stan. Vi shoppade lite och fikade länge. Välbehövligt och något vi borde göra oftare! Skopunkten har ju öppnat mitt inne i stan så jag stillade mitt skobehov genom att inhandla dessa:
I like a lot! :)

Valborgsmässoafton firades med premiärgrillning, mys vid brasan och sen lite fest hemma hos oss. Lugnt och mysigt! Resten av helgen ska jag bara ta det lugnt och förhoppningsvis njuta av lite sol.

På växtfronten har bara lite krasse kommit upp men jag har läst på ett trädgårdsforum att det tar ett tag för myntan att komma upp men sen växer den som ogräs. Jag måste ha tålamod alltså ;)

0 kommentarer: