onsdag, maj 19, 2010

Diverse bös

T har letat efter en låt jättelänge och eftersom jag hade lite tid över satte jag mig och letade reda på den. Hittade den efter lite detektivarbete och mailade över text och Spotifylänk till min kära fästman. Hoppas han blir glad när han ser mailet! Tycker jag har varit väldigt snäll iaf ;)

E och jag satt bara i förmiddags med uppsatsen, små korrigeringar som behövde göras, och imorgon ska vi läsa igenom den på varsitt håll. Jag behöver sovmorgon! Har varit trött och eller haft huvudvärk i flera veckor nu. Somnar hur lätt som helst (var som helst) och sover som en stock. Tror att det beror på allergin och medicinen mot den. Jag har iaf kommit igång med träningen så smått. Försöker gå tre promenader i veckan och så kör jag zumba och orbitrekkar. Jag har slappat alldeles för mycket så nu är på tiden att ta tag i sambokilona!

Älskar den här tiden på året. De två körsbärsträden på vår gård är så fantastiskt fina! Måste ut och fota någon dag.

0 kommentarer: