torsdag, maj 27, 2010

Omröstning!

Som jag skrev i det tidigare inlägget ska jag på bröllopsfest på lördag och jag behöver er hjälp med att bestämma vilka skor jag ska ha :)
Jag kommer troligen ha med ett extra par så var vänlig och rösta på två par skor. Skriv den siffran som hör ihop med de skor du röstar på i en kommentar.

Klänningen jag ska ha på mig ser ut såhär

Nedan följer de skor ni ska rösta om

1. Gladiatorsandaler från Spanien

2. Enkla gladiatorsandaler

3. Svarta lackpumps

4. Mina gamla trotjänare som var med mig en hel balsäsong

Rösta innan lördag 29/5 kl.15!

10 kommentarer:

Ida sa...Best Blogger Tips

Jag röstar på 1,2 eller 3. Kunde inte bestämma mig där men 4:an går bort. 1 tror jag är bäst =)

Maria sa...Best Blogger Tips

1 eller 3, beroende på om du vill ha klack eller inte :)Fin klänning!

London baby! sa...Best Blogger Tips

Jag röstar på nr 3! :)

Jossan sa...Best Blogger Tips

Ah, det var så här jag skulle ha gjort alltså! Gött att ni håller på svarta skor, jag har nojat i en hel vecka om jag tycker mina svarta passar sig på bröllop, nu har ju du iofs svart i klänningen... 1 och 3:an verkar ju vara populära alternativ :)

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

2 och 3!

Unknown sa...Best Blogger Tips

3 och 4!

Kattis sa...Best Blogger Tips

Jag tycker 3 eller 4 är snyggast.
Vilken fin klänning du har köpt! Hoppas ni får en alldeles underbar kväll. Kram Mamsen

Tor Skude sa...Best Blogger Tips

Jag röstar på 1 och 3!

Lisa sa...Best Blogger Tips

Röstar på nr 3.

Annette sa...Best Blogger Tips

1 =) (o sen blev det blankt...eheee...men ettan är solklar iaf! =)