söndag, maj 09, 2010

Söndagsmys med kattungar :)

Eftersom vi inte behövde sitta med uppsatsen idag passade jag på att hälsa på Arwens kattungar innan de flyttar hem till sina nya ägare. Det blev en supermysig eftermiddag med sushilunch, uppdatering med Lenin och massa mys med småkissarna :)

Vi hittade hela högen i sängen

Aslan och Simba gosade med varandra

Leona fick inte vara med

Lite senare somnade Simba i mitt knä

Så otroligt jättesöta! Det var nästan så att jag önskade att jag hade fått med mig en hem...;)

2 kommentarer:

Unknown sa...Best Blogger Tips

Du kanske kan smuggla ner en katt i väskan och ta med hem :P Annars har jag blivit erbjuden två innekatter av en kompis kompis kompis etc. Vill du ha en eller båda?

Fick du mina kommentarer på uppsatsen förresten?

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

vi vet var vi har bästa kattvakten iaf :)