söndag, maj 30, 2010

Helgrapport

Är lite seg i huvudet och lite trött i fötterna men vi hade så roligt igår på bröllopsfesten att det inte gör mig något! Jag valde skoparen nr.3 och nr.4, de svarta pumpsen hade jag på mig fram till dansen, då bytte jag till de vita "sandalerna". Tack alla ni som röstade :)

Bröllopsfesten var jätterolig som sagt! Maten var god, drycken var god, sällskapet var trevligt och lokalen var jättefin. T och jag hade skrivit en gyckellåt till brudparet som vi framförde med hela T's kompisgäng och det blev jättelyckat!
Det var även många fina tal och jag var på gränsen till tårar flera gånger. Hur ska det gå den dagen jag själv sitter där och blir talad till? ;)
Det roligaste med festen var nog att träffa T's hela "grabbgäng", de är så mysiga och jag är glad att jag får vara med på ett hörn :)
Vi svängde våra lurviga en liten stund och T är bäst på foxtrot, älskar att dansa med honom :D Framåt småtimmarna promenerade vi hemåt (skönt att ha nära hem) och somnade gott.
Tack alla men framförallt tack H&K för en jättetrevlig kväll!


Så fort jag hittar nån bra bild från festen ska jag försöka få upp den här så att ni får se hela min outfit :)

2 kommentarer:

Unknown sa...Best Blogger Tips

Oroa dig inte för att gråta om jag håller tal för det lär inte bli någon höjdare ;) Jag är ju ingen talare...

Kattis sa...Best Blogger Tips

Så härligt att bröllopsfesten blev så lyckad. Det är kul med bröllop!
Kramar Mamsen