lördag, maj 08, 2010

Min sista Lihtösenkonsert


Starka kvinnor och ljuvliga töser, det känns som ett mycket bra tema att avsluta min Lihtös-karriär med. Jag har varit ljuvlig Lihtös sedan hösten 2004, alltså i nästan sex år! Det är längre än de flesta har varit med i kören. Eftersom det är en studentkör är det bra omsättning på medlemmar, vissa är med en termin, andra några år, beroende på vart livet för dem.

Jag har vuxit mycket i kören, både som sångerska och person. Lihtösen har betytt mycket för mig men nu är det dags att gå vidare. Jag lämnar över till de yngre och mer engagerade flickorna. Tack för den här tiden Lihtösen!


Konserten Starka kvinnor och ljuvliga töser ges idag
på Sagateatern i Linköping, kl.17.00
Biljetter säljs i dörren: vuxen 70:-, student 50:-,
barn under 12 år går gratis.

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

TACK!!!!! för den fantastiska konserten ni höll igår!Vi är djupt imponerade. Vi kommer faktiskt att sakna dessa härliga musikupplevelser framöver. Hoppas att du hittar en kör för lite "äldre flickor". Kram Mamsen o Papsen