onsdag, maj 26, 2010

Ofrivillig ledighet

Jaha, här sitter jag och är ledig.
Vår handledare ska skicka vår uppsats med kommentarer per post till oss. Vi lämnade in senaste versionen i fredags och handledaren skulle läsa i måndags och sen skicka den till mig. Det kom inget med posten igår och heller inget idag. Imorgon hoppas jag att den kommer, men då kan vi ändå inte sitta med den för jag har planeringsmöte med sommarjobbet direkt efter lunch (och posten kommer 10.30 hit). Får väl bli att sitta på fredag då. Vill ju bara bli klar med den där förbenade uppsatsen!!!

Lite skönt har det ändå varit med den här ofrivilliga ledigheten. Måndagen bjöd ju på strålande sol så jag satt ute och läste i princip hela dagen. Igår umgicks jag mest med T och sen tränade jag på kvällen.
Idag har jag läst bloggar och kollat på Bella&Tyra-show. Ni kanske tycker jag är fånig men det är ju en show om bloggvärlden och jag tycker att det är lite intressant hur stort detta med bloggar blivit. Dessutom gillar jag Tyras blogg och mycket av det som hon skriver om på bloggen kommer även fram i showen. Jag är ingen fashionista som läser hennes blogg för att få nya modetips utan jag tycker bara att hon är rolig :) Tyras kompis Beata har också en rolig blogg, speciellt gillar jag att följa hennes bröllopsplanering ;) Tycker det roligaste med de här tjejerna är att de är ifrån Östergötland till skillnad mot många andra "stora" bloggare som nästan uteslutande alltid kommer från 08-området.

Nu måste jag leta upp skor tills på lördag. Ska ju på bröllopsfest :)

2 kommentarer:

Jossan sa...Best Blogger Tips

Glöm inte systrarna Kling från Mariestad ;)

Vad är det för handledare ni har!? Tycker inte personen verkar leda er någonstans, en handledare ska väl vägleda och lyfta uppsatsen inte sitta och skriva kommentarer på papper och skicka med post! Känns som hon lägger krokben på er!

Lisa sa...Best Blogger Tips

Det finns ju en fantastisk bloggare från Västerbotten också, UnderbaraClara!