onsdag, maj 12, 2010

Mittiveckantankar

Jag är kass på att uppdatera bloggen. Orkar inte ens formulera löpande text så här kommer en liten uppdateringslista.
* Läser en tjockispocket vilket gör att det kommer ta ett tag innan nästa boktips.
* Större delen av min tankeverksamhet kretsar kring examensarbetet.
* Vår handledare har fullt upp och hinner knappt med oss så vi får ta långhelg. Trodde att vi skulle sitta och skriva hela helgen men tji fick jag. Fast jag klagar inte över att jag får ledigt! :)
* Jag blir trött av min allergimedicin.
* T och jag har bokat sommarens resor. Det blir en vecka i Stockholm och fem dagar i Hälsingland. Vi funderar på om vi ska åka någonstans på vår förlovningsdag också. Skulle ju vara riktigt mysigt!
* Idag har jag mitt sista ordinarie Lihtösenrep. Nästa vecka är det avslutning. Knasigt!

0 kommentarer: