onsdag, januari 14, 2009

Woopidoo!

Jag är klar med hemtentan, hurra!!! Jag hade satt som mål att bli klar idag. Lämnar in den imorgon förmiddag och sen har jag långhelg (förutom 3½ timmars jobb på lördag)!!!

Har känt mig lite ensam och asocial den här veckan eftersom hemtentan tagit all tid och jag bara suttit med näsan i böckerna. Man tror ju nästan att man inte har några vänner alls eftersom ingen hör av sig. Men så idag förkastade jag alla sådana dumma tankar! Vännerna håller sig bara undan för att de vill att jag ska klara mina skoluppgifter. De vet att jag återgår till mitt normala sociala jag när jag är klar med det som måste göras (eller hur?). Har kompisdejter planerade både torsdag och fredag och på fredag är det även klassfest. Ska bli sååååå mys! :) Sen på lördag är det fest och [hg] och få träffa fler go'a vänner!

Skönt att få koppla av och bara ha lite kul innan den riktiga vårterminen drar igång på tisdag!

3 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Duktigt jobbat!Nu kan du koppla av ett tag! Kramizar Mamsen

Anonym sa...Best Blogger Tips

Alla har tentapluggat i veckan så alla har nog varit lika osociala :=)

Grattis gumman och jag är säker på att det har gått kanonbra!

Karin sa...Best Blogger Tips

starkt jobbat! skönt att koppla av lite nu! själv kopplar jag av ända till nästa höst... wooooopiDO! ;)