fredag, januari 30, 2009

Till min vän

Skulle vilja tillägna ett blogginlägg till min underbara vän Belle.
Jag insåg det nog inte förrän idag när jag satt där på Wasabi med henne och hennes söta syster men jag saknar henne varje dag som hon är i Karlstad. Hon ska ju alltid vara inom räckhåll liksom! Tur att hon bara har en termin kvar i den där staden där solen alltid skiner. Det är klart att solen alltid skiner där, för Belle är ju där :)

Vi hann bara träffas i några timmar men jag är så glad för varje liten minut som jag får umgås med henne. Jag blir stark i mig själv av att ha en vän som Belle! That's what friends are for, right? :)

Tack sötaste Belle för att du finns!

Gladisar innan Lasse W-konsert

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Åh underbara Du!!!låg i min säng och var helt nere när jag loggade in på din blogg och läste det här.Nu sitter jag med tårar som forsar och kännr mig helt lycklig i själen.TACK gurkan för att du finns, och för att du är ditt underbara du!Du har alltid en stor plats i mitt hjärta!Och du, jag saknar dig varje dag med!