torsdag, januari 15, 2009

Ny termin, ny frisyr

Nu har jag bokat klipptid hos mina favvisar Ahead. Även om mamma klippte av mina toppar jättefint nu i julas så vill jag bli av med lite längd. Jag passar bättre i lite kortare hår, tycker jag. Vill ha lite rockigare, lite tuffare ;) Och så lockar det sig bättre när det är kortare. Och så klipper jag mig på studentpris. Och så kan man boka på nätet vilket jag tycker är kanon! :)

Eftermiddagen var jättemysig! Jag och Bellan gick endast till en enda affär, Bianco, sen satt vi på Chocolat och pratade och myste i flera timmar :) Tack för fikat och presenterna min älskade vän!

Köpte med mig sushi hem. Jag och T har firat att tentorna är skrivna för den här gången med god mat och vin :) Och nu ska vi kolla på film...

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Varsågod gurkan min!!det var jättemys att träffas, längtar redan tills du kommer och hälsar på mig i (skit)Karlstad :D
Love u!!