fredag, januari 16, 2009

Oh happy day!

Vilken härlig dag det har varit!
Jag och L hade en superbra dag på stan! :) Vi gjorde båda en massa fynd! Jag köpte två klänningar/tunikor och en hoodtröja på GinaTricot för 150:-, ett par jeans och ett par "sommarbyxor" på H&M för 200 spänn och sen köpte jag en jättefin BH med matchande trosor på Lindex för 139:- !!! Dessutom fick L prova på sushi och så fick vi en liten fika på Wayne's också! :)

Nu har jag precis kommit hem ifrån en jättemysig klassfest! :) Tycker så mycket om min klass och är riktigt glad att jag bytte till SsA :)

Imorrn jobb och sen partajj :)

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Ah, vad kul det var igår! Fast jag gick också hem ganska tidigt. Jag var så trött. Förresten, jag la upp stektrisreceptet på min blogg. Du var ju tvungen att ha det skriftligt sa du. :)