måndag, januari 12, 2009

I-landsproblem

Vad jobbigt det är när man glömt sätta eltandborsten på laddning och den dör när man är mitt uppe i tandborstningen!

Att skriva hemtenta är tråkigt. Jag hade hellre gjort det i grupp. Tentan består av diskussionsfrågor och då vill man gärna ha någon som "bollplank". Men icke. Det var hemskt segt att plugga idag. Känns som om jag inte fått mycket gjort fastän jag har tre dataskrivana sidor med idéer och en del sidhänvisningar. Ska byta strategi imorgon. Har tänkt försöka bli klar redan onsdag kväll så att jag får både torsdag och fredag "lediga". Vi behöver städa lägenheten inför helgen och jag har en del saker jag måste ner på stan för att fixa så då vill man ha lite mer tid!

Dagens outfit: Tors gamla slitna pyjamasbyxor, Tors mysiga luvtröja,
min egen slappa T-shirt


Nu ska jag sätta tandborsten på laddning. Ciao!

0 kommentarer: