lördag, januari 03, 2009

Födelsedagsförkylning

Grattis till mig då 26 år..."jisses vilken tant" som Palmis uttryckte det. Man tackar :)

Tor väckte mig med skönsång och frukost och paket :) Fick en parfym av Tor, en bok och presentkort på témuggar av Skude/Sahlin, pengar av mormor samt strategispelet "Settlers from Catan" som jag hade fått öppna i förväg eftersom päronen var på Gran Canaria på min dag :) Behövde gå några ärenden på stan så vi åkte ner och var väldigt effektiva. Hem och städa och sen laga middag. Fläskfilé, pommes frites (vi hade ingen annan potatis hemma), haricot verts och bearnaisesås...youmie in my tummy :) Vid 19-hugget kom H&M, Lisa och Andreas och vi hade en mysig kväll med brädspel, tårta och chips/guacamole/dipp en masse :)

Vaknade i morse av att jag inte kunde andas. En förkylning hade smugit sig på mig under natten! Ont i halsen, snuvig, ont i huvudet och känner mig yr. T och jag hade tänkt åka till Ljungsbro idag men jag orkar inte.
Min lilla älskling har åkt ner på stan för att köpa sushi till middag :) Han är nästan föööör snäll ibland...

2 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

men ljungsbro som är "the place to be" hehe
krya på dig!

Anonym sa...Best Blogger Tips

Haha ja men bara för att jag själv är där snart. Det är tur att man färgar håret så man slipper se ifall några hårstrån börjat bli gråa. Inte långt kvar tills dess nu ;)