fredag, januari 02, 2009

Årets 2008....

ÅRETS...
Bästa plats: Malaguetastranden i Málaga eller Hovrahällarna i Ljusnan eller bryggan på Unön
Bästa årstid: sommaren, helt klart!
Bästa val: byta inriktning från Spanska till Svenska som andraspråk

Jobb: hann inte jobba så mycket i år men Kalle P är fortfarande ett mycket bra extraknäck när man pluggar
Resa: England/Skottland i våras, Málaga i somras, England i höstas och Finland över nyår
Konsert: Lasse Winnerbäck på Stångebrofältet!Vilken underbar kväll!
Investering: Tor köpte Wii Balance Board till mig, men själv har jag inte köpt något ”stort”. WBB var för övrigt bästa julklappen i år :)

Fest: Måste säga helhelgen med Schlaget. Det var skitkul varje sekund!
Film: 10,000 B.C, Hancock, Mamma Mia, The Dark Knight...2008 var ett bra filmår :)
Låt: Melissa Horn/ Lars Winnerbäck ”Som jag hade dig förut” samt Miss Li/ Lars Winnerbäck ”Om du lämnade mig nu” samt Britney Spears ”Womanizer”
TV-program: Tor och jag började kolla på På Spåret och Dobidoo som värsta gamla pensionärsparet

Panik: när jag insåg att jag inte ville bli spanskalärare
Besvikelse: kommer inte på något
Roligaste: tunnbrödsbakningen i somras med hela tjocka släkten eller när jag fick VG+ på en examinationsuppsats
Sorgligaste: alla trevliga människor som flyttar från stan t.ex. Jossan och George.
Mysigaste: sista veckan i Málaga när Tor kom
Elakaste: Linus...no more comments
Jobbigaste: pappas hjärtinfarkt...men som tur är mår han bra igen!

Måste: läsa 200% de fem första veckorna på vårterminen för att ta igen grammatikdelen (som jag missade i höstas) på SSA
Vill: åka tillbaka till Spanien i sommar
Ska: köpa gitarr

Polare: Isabell, Lisa, Carro, Hanna och tjejerna i kören
Gäng: Supertösenflickorna (Lihtösens Schlagetlag)
Förhållande: the one and only Tor...2009 firar vi fem år tillsammans :)
Nya vänner: Underbara Hanna som jag lärde känna på Englands/Skottlandsresan samt Málaga-flickorna Madde, Anna och Nalva

Nyårslöfte: nå de träningsmål som jag satt upp för mig själv

3 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Grattis på födelsedagen! 26 år, jisses vilken tant ;) Hoppas du har en toppendag! Kram

Anonym sa...Best Blogger Tips

GRATTIS ANNIE!!

starsailor sa...Best Blogger Tips

Årets elakaste måste jag ju bara hålla med om till 100%!!!!PUSS min gurka!!!