fredag, januari 09, 2009

Hoppla!

T och jag skulle gå till skolan och plugga i morse runt 8-snåret. Jag hade ställt alarmet och sådär. Sen när morgonen kom stängde vi av alarmet och sov vidare. Nu har en halv dags arbete gått förlorat men samtidigt skulle jag nog inte orkat göra så mycket i morse. Är helt slut.

Tänker ta ledigt imorgon för då ska vi hem till mamma och pappa. Jag ska bli firad för andra gången i år :) Vi sover över där så det får bli plugg söndag eftermiddag. Tentan ska vara inlämnad torsdag kl.16 så jag får se till att jobba stenhårt måndag- onsdag.

Nåja, till böckerna...

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Hallå dottern vår och jättevarmt välkommen hem till Ljungsbro i morgon, Tor oxå såklart! Nu ska vi fira dina 26 år!
Hipp hipp hurra!
Kram Mamsen o Papsen