måndag, januari 19, 2009

Sista lediga dagen..

Halvsitter/ligger i soffan med T's bärbara, lyssnar på David Gray och kollar lite resor till sommaren. Värre kan man ju ha det ;)

Helgen har varit kanon! Jobbade ju bara några få timmar i lördags men det var roligt :) Och det är alltid bra med lite extra pengar. Hem och fixa till sig och sen var det dags för party! Go'a vänner som kom och firade mig. Tack så jättemycket :) Vi spelade Buzz i lag vilket var jätteroligt, men såklart vann T och Henrik båda omgångarna :P Vi drog mot [hg] vid 22.30 (eller?) och det var bara att knalla rakt in för det var grönt ljus. Skönt att slippa köa! Jag hade verkligen apkul hela kvällen!! Vi skakade rumpa och träffade en massa roligt folk, underbart!! T och jag gick hemåt vid 02.30 och somnade nästan direkt :) Söndagen spenderades mest i soffan ;)

Idag var jag och klippte mig. Klippte av ungefär 5 cm, men T tyckte inte det syntes så mycket. Jag ville inte klippa alltför kort för jag vet hur långsamt mitt hår växer och jag vill ha lite längre hår till sommaren. Är nöjd i alla fall! :) När jag var färdigklippt gick vi och käkade lunch på Thai Coconut och sen blev det en liten sväng på stan. T hann nästan inte tröttna...:P

Kortare hår

Imorgon börjar den riktiga vårterminen och jag ska verkligen försöka plugga heltidsveckor och inte slöa bort min tid ;)

0 kommentarer: