fredag, september 02, 2005

Trött å ont i nacken

Sov inte så jättebra men ganska bra för att sova i en soffa. Tor var arg på mig igår för att jag inte haft telefonen på på Kalas/TheArk-showen. Surhuvve.
Berättar mer sen.

****senare****
Inte så konstigt att jag var så trött så jag somnade efter lunchen. Var ju igång sen 7.30 igår och kom inte hem förrän 23.30 och då var Tor som sagt sur på mig för att jag stängt av telefonen när showen börjat. Det lärde jag mig som barn att man inte har saker som låter på under kulturella engagemang! Han var iaf jättekylig mot mig när jag kom hem, så jag gjorde mig iordning och gick och la mig och efter en stund gick han också och la sig. Tänkte att han kanske skulle säga varför han var arg på mig, men nej då, han "somnade". Jag klarade inte av att dela säng med surisen så tog med mej kuddarna och gick och la mig i skinnsoffan och sov där tills han gick upp och duschade i morse. Då gick jag tillbaka till sängen..;)
Han kom in och frågade om jag var trött och då frågade jag varför han var sur och så pratade vi ut och kramades lite.
Vi har faktiskt inte bråkat på ett tag innan det här...det är ju bra i alla fall! :)

Kalas-grejjen var iaf jättekul!!!Vårt mäss-bord syntes bra med allt det rosa och ljusblå och det var ganska många tjejer som kom fram och var intresserade av att börja. KUL! Sen sjöng vi ju när alla kom och då var det faktiskt folk som stannade och lyssnade :) Själva showen var rolig oxå, bäst var SKÖNT, Spexen och Lithe Blås. LiU-tröjan kändes bara som onödig utfyllnad, men Dekkadans var duktiga. The Ark var som vanligt grymma!! Ola hade helt galna kläder på sig men jag kan tänka mig att det var svalt o skönt då när han skuttade omkring på scen. Man såg det mesta i de tajta vita shortsen...
Inte för att det står så mycket men kolla Blaskan

Idag ska vi ut till kyrkan och ha genrep inför dopet på söndag. Pappa kommer o hämtar mig sen skjutsar vi hem honom och sen tar jag bilen hit igen...blir ett himla farande.
Måste fixa

1 kommentarer: