måndag, september 05, 2005

Lite halvtaskigt

Så känns det idag. Har gått och blivit förkyld. Ont i halsen, snorar och ont i huvudet. Borde egentligen lägga mig i sängen och vila bort det onda, men det är ju så tråkigt.

Vi sjöng iaf på dop igår!!! Hanna var sjuk så vi var en som spelade och tre som sjöng. Det gick sååå bra!!! Vi fick jättemycket beröm efteråt och vi lät faktiskt väldigt bra! Jag fick gåshud själv juh..
Tur att förkylningen väntade tills idag.

Igår kväll var jag & Tor på Liss' nolleföreställning. Mamma och pappa var också där. Kul att träffa dem ibland! :) Det var lite bättre än senast jag såg "Tsarligt begär", men mitt favvospex är nog ändå "I mjöd o lust". Jag säger bara Clacke som Ansgar, kan det bli bättre?! Iofs beror det lite på hur många gånger man har sett ett visst spex. Det blir roligare för varje gång, för man hör hela tiden nya ordvitsar och skämt...första gången är generellt sett den tråkigaste. Även om det aldrig är tråkigt, men man hinner inte höra allt finurligt då.

Om jag blir frisk snart så ska jag följa med mamma till skolan. Blir knäpp på att bara sitta hemma. När man är sjuk mår man iaf så dåligt att man måste sova eller ligga ner och ta det lugnt. Är man frisk och går hemma blir man uttråkad på en timme...
Och jag har fortfarande ca.60 dagars "karens" för att kunna få alfa-kassa, så egentligen "måste" jag ju inte söka jobb (fast det gör jag ju). Jag står som sagt utanför systemet...

Don't let the bedbugs bite

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Hallå! Du träffade ju mig på nollföreställningen också...