lördag, september 10, 2005

En lördag på stan

Det är inte ofta det händer eftersom jag ofta jobbar på lördagarna, men idag var jag och Carro på stan iaf :) Jättetrevligt!!! Har ju inte hunnit träffa henne så mycket på senaste tiden (förutom doprepen och då hann man inte snacka så mycket) så vi tog en heldag.

Mina "fynd": vit t-shirt med lite coolt tryck från VeroModa 50:-, vitt långt pärlhalsband från Wedins Accent 40:-, svart långt pärlhalsband från WA 40:-, vita pärlarmband från WA 39:-, Eterisk olja från Indiska 25:-, 4 stycken blå bordstabletter från Indiska 100:-!
Halsbanden gör att hela min look blir mer komplett ;) Ojj vad duktigt det där lät då...:P

Sen blev det ju lättlunch(?) på Doncen och så såklart eftermiddagskaffe på CbG, jättetrevligt!
Sprang på en massa andra-altar oxå!!! Det är alltid trevligt när man känner folk...;)
Längtar tills på onsdag, saknade kören i onsdags när jag var sjuk...:(

Syrran ska komma och hämta mig och sen ska vi till Lj-bro. Tor ska festa ikväll så han får sova själv..;) Middag med mormor imorrn, ska bli skojj att träffa henne. Var ju ett tag sen.

Imorrn kväll måste jag träna!

Steph har skrivit från Tyskland. Hon tycker maten är asäcklig. Är tyska köket känt för nåt riktigt kulinariskt?

Auf Wiedersehn

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.