onsdag, september 07, 2005

Bättre o bättre..

..eller sämre och sämre dag för dag.
Förkylningen håller väl på att bli lite bättre men det blir inget rep för mig ikväll. Måste spara rösten och vila upp mig. Hur kan jag vara så seg?

Än så länge har jag inte gjort nåt speciellt. Snackat skor o kollat skor på nätet med Maria, ställt in allt som stod på diskbänken i diskmaskinen (varför är det alltid jag som gör det?) och skickat mejl till Josse. Kusinen allså. Vi har inte träffats på flera år, så det är jättekul att få upp kontakten med henne igen.

Fick ett nekande svar från ett av alla de dagis jag sökt till. Nån som är förvånad? Nej..inte jag iaf.
Kan det inte bli vår snart??? Jag vill plugga engelska :)

Wow, det regnar. Ska nog sätta mig i vardagsrummet och kolla lite på regnet...o filosofera.
Vad kommer det bli av mig?

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Hej hopp!

Kul att jag kan kommentera din blogg nu! Orkar ju inte skaffa en egen blogg för att kunna kommentera din :)