fredag, september 09, 2005

Så som i himmelen

Vet inte varför det blev den titeln men jag har en bra känsla i magen bara. Antar att jag drömde nåt bra. Och på tal om drömmar, 4:ans nya serie "Medium" var ju jättebra :) Fast hur vet jag det..? Vi har ju ingen TV ;)

Har börjat skriva önskelistor, är det för tidigt??? Iaf så har Ginza en jättebra tjänst där man kan klicka runt, se vad man önskar sig för skivor o.dyl. sen kan man skapa en önskelista hos dem som man sedan kan mejla ut till familjen, pojkvännen och polarna :) Grymt! Min önskelista (hos Ginza) har redan 6 poster och jag är inte färdig än...tänk vad mycket skivor man inte har!!
Det är ju lite roligt att jag inte har Hansons senaste album, jag som brukade hänga på låset på skivaffären så fort grabbarna släppte ny skiva..;) Iaf så låter "Underneath" asbra *tjuvlyssnar på deras hemsida*! Hehehehe...såklart, det är ju Hanson. Det är ju inte för inte som jag var som besatt av "småpojkarna" i typ...många....år...! Det coolaste var ändå när jag var i Stockholm och såg dem...what a feeling!!! Det var tider det...

Och nu sitter man här som en gammal tant och filosoferar över hur det var på den gamla goda tiden. Jag hörde nåt bra häromdagen: gräv inte ner dig i det som har hänt utan tänk på vad du kan göra i framtiden. Det hade nåt med gamla pojkvänner/flickvänner att göra men so what?!
Det gäller för det mesta tycker jag. Fast Hanson gräver jag gärna ner mig i...;)

Nu ska jag nog ta och skriva ett snailmail till Nina. Tor o jag funderar på att åka och hälsa på henne och Steph i Tyskland i vår nångång. Hehehe vi funderar t.o.m på att köra lite city hopping...Berlin och London än så länge, men jag vill ju se Paris också och se om jag kommer ihåg nån franska.

Au revoir!

0 kommentarer: