torsdag, september 08, 2005

Sådär "Tjolahoppsan"

..känns det väl inte riktigt idag heller, är lite piggare, har lite mer färg på kinderna (hmm..äppelkinderna som Padrón sa) och lite mer ork, men mer ont i huvet och halsen verkar ha intagits av en hel armé små äckliga kryp till virusar! Blä..

Somnade sent igår. Kunde inte sluta läsa senaste Harry Potter-boken. Tvingade mig själv att lägga ifrån mig den när jag började hulka för mycket och tårarna rann..

Är lite stolt ändå. Jag har kollat igenom mina utgifter och jag har lyckats sänka utgifterna per månad från typ 9000 i våras till 7400 nu i augusti. Visst det är fortfarande över budget eller hur man ska säga (min budget är för tillfället ca.0 :-) men jag har ju verkligen tänkt på att jag ska sänka utgifterna och det har ju funkat ganska bra. Sen får man ju tänka på att det är billigare hyra nu när jag inte bor ensam...

Jag vill gå till Lambohov och se om det bor nån i min lägenhet..;) Det var en trevlig tid jag hade där.

Mina bloggar är högst ostrukturerade. Sorry.

0 kommentarer: