onsdag, september 07, 2005

Hade visst ingen bra titel (kanske Fördel/Nackdel)

Omvändning: jag tar de timmarna jag kan få på jobbet + att de behöver folk på lagret.
Fördel
lagret: inga sura kunder!!!
Nackdel
lagret: man måste gå upp svintidigt för att packa varor så att de kommer ut innan lunch till alla butiker.
Fördel lagret igen: man jobbar på förmiddagen och har hela eftermiddagen på sig till roliga pass på Campushallen......och så inga sura kunder, såklart :P

Sen de dagarna som jag inte får på jobbet är jag hos mamma och hjälper henne, så jag får min lilla inblick i skolvärlden.

Fördel hela grejjen: jag slipper arbetsförmedlingen!

Sen söker jag kurser till våren igen. Shit måste skaffa katalog å ansökningsblankett snart juh! Inte glömma.
Fördel söka kurser till våren: jag kan tillgodoräkna mig Engelska på lärarprogrammet om jag läser Engelska 1
Nackdel söka kurser till våren: fler veckor av studiemedlet går åt..

Fördel vara jag: jag är bra på att komma på smarta lösningar
Nackdel vara jag: jag är dålig på att komma på de smarta lösningarna i god tid...

1 kommentarer:

Tor Skude sa...Best Blogger Tips

Bättre sent än aldrig.. Puss!