lördag, september 03, 2005

Jättetrött

Lite dålig fantasi i den här bloggen, jag är liksom trött hela tiden ;)

Jobbade idag. Det var riktigt skojj faktiskt! I stort sett inga sura tanter, bara en yngre dam som klagade på lädret i en sko, men det ordnade ju jag. Sånt händer ju hela tiden liksom :) Det gulligaste var nog när en liten kille på kanske 7-8 år bjöd mig på godis!!! Fast jag tackade nej, han hade inte så mycket i sin påse och jag var mer kaffesugen ;) Äntligen en förälder som ser till att ungen bara får lagom mycket lördagsgodis! Eller så hade han väl ätit upp det mesta och ville bjuda bort det "mindre goda" ;) Och så var det den lilla tjejen som tappade sin nalle...sååå sööööööt!!! Ungen alltså, nallen sitter nu på disken uppe på herr-avdelningen och blir hämtad på måndag. Den var också söt alltså, men mest underbart mjuk. En sån nalle ska jag också ge mina barn, om jag någonsin skaffar några :)

När vi ändå snackar småbarn så gick dop-genrepet i kyrkan igår jättebra!! :) Noel satt i sin vagn och de stolta föräldrarna satt bredvid och lyssnade. Det lät verkligen jättebra och Rebecka har verkligen lyckats med stämmorna :) Sååå härligt att sjunga med gamla kompisarna igen! Det ska bli jättekul att sjunga för större publik imorgon.

Vi sjöng ju för iaf en ganska stor publik i torsdags också, fast då med Lihtösen. Det gick också superbra! Jag känner mig mycket säkrare på min röst nu än vad jag gjorde vid den här tiden för ett år sen...

Är som sagt trött och vet inte riktigt vad det beror på. Har börjat ta järntabletter för jag har haft ständig huvudvärk och varit kroniskt trött senaste veckorna. Får se om det hjälper. Det hjälpte mig ju på gymnasiet och det känns som om det är samma sak nu så...

Tor är iväg och sjunger med RAG nu och jag ska öva lite mer på mina dopsångs-stämmor innan han kommer hem igen. Skönt att få öva ifred.
Vi är iaf sams nu och han är bara så söt, min lille soldat ;)

0 kommentarer: