onsdag, september 14, 2005

Gött å leva

Oj vad positiv jag blivit på senaste tiden..;)
Idag var en mycket bra dag, min höst ordnar sig ganska snyggt! Måndag till onsdag är jag på skolan hos mamma, torsdagar, de flesta fredagar och ungefär varannan lördag är jag på skoaffärn! På så sätt får jag både erfarenhet från skolvärlden samt inkomst från ett "riktigt" kneg. Det kommer nog bli bra...

Hade jätteont i halsen hela dagen men gick på repet ikväll ändå. Och jag är såååå glad att jag gjorde det!!! Träffa en massa polare och sjunga (även om jag tog det ganska lugnt) för May som är kanonbra för vår kör! Hon passar verkligen kören, med sångglädje och hennes uppfattning om vad som är kul :) Vilken härlig människa!
Hela kören är härlig men det var dålig uppslutning på gamlingar idag, vilket var jättetrist eftersom det här var vår chans att visa lite vad vi gör till vardags.
Iaf så är jag sugen på styrelsen igen. Jag menar, Jossan som ordförande, Frida och Amelie och Jennie och Emma och Milla...jag tycker ju att det är kul och jag vill ju gärna att styrelseposterna skall fyllas. Jag vill nog sitta på ett halvår till att börja med...och det får jag ju så...kanske bäst att nominera mig själv ;)

Måste sova..two more days of school!
Bye bye

1 kommentarer:

Tor Skude sa...Best Blogger Tips

Hej Pussen. Jag älskar dig.