lördag, november 06, 2010

I brist på annat...

...tar jag mig an Idas utmaning.

4 TV-program jag ser:
Boardwalk Empire
CSI: Las Vegas och New York men inte Miami (orkar inte med Horatio)
Skavlan
Rapport

4 saker jag har gjort idag:
Hjälpt T med tomatskötseln
Fikat hos H&M
Fotat mig själv *ego*
Uppdaterat CV:t

4 saker som jag längtar efter:
Att bli klar med uppsatsen och ta examen (hör ju liksom ihop)
Få jobb
Flytta
Bli fru Skude...

4 saker på önskelistan:

Nya träningsskor
Tekanna
Tysklandsresa
Större lägenhet, helst en etagelägenhet i Valla/Fridhem

4 saker jag avskyr:
Stress & IBS (hör ihop)
Förkylningar
Att inte kunna träna
Att skryta om mig själv i jobbansökningar

Jag utmanar den som vill :)

3 kommentarer:

Ida sa...Best Blogger Tips

Du behöver ju inte skryta, bara säga sanningen. Du ÄR bra, klart det ska med i ansökningen! Hoppas ni hittar en bra lägenhet snart!

Emy sa...Best Blogger Tips

Haha, "fikat hos H&M". Har de fika där? Typ shoppa och ta en kaffe samtidigt. Tog ett tag innan den poletten trillade ner... :D

Beata sa...Best Blogger Tips

Tack för din fina kommentar! Kramar tillbaka