måndag, november 15, 2010

Hemma igen

Vi har precis kommit hem från Norrland. Vi har haft det jättebra men jag har inte pluggat någonting, vilket har stressat upp mig. Imorgon ska jag upp tidigt och skriva uppsats! T och jag har även bestämt att kommande helg blir en hemmahelg. Jag måste komma ikapp! Mest med plugget, men även med lägenheten...den har inte blivit städad på flera veckor!

Det är en hel del som stressar upp mig och det stora orosmomentet är att hitta ett jobb. Jag har mailat till några av mina kontakter, men jag är ändå rädd att jag står där i januari utan att veta vad jag ska göra! Jag är så van vid att alltid veta vad jag ska göra...På höstterminen har jag vetat att jag ska göra det och det på våren och på våren har jag haft hösten planerad. Den situationen jag befinner mig i för tillfället är inte bra för min stressnivå!

Nu måste vi gå och handla, vi har bara en massa fil i kylen :P

0 kommentarer: