söndag, november 28, 2010

Adventstid

Åh vad jag har längtat efter ljusstakarna, adventsstjärnorna, glögg och pepparkakor! Idag städade vi lägenheten och satte upp julpynt. Vi kör på "sparsmakat" i år, fast jag fick ändå upp en hel del ur jullådan...
Helt fantastiskt vackert vitt är det ute också.Hur mycket snö som helst!!! Jag hoppas verkligen att det ligger kvar över jul och nyår! Nu ikväll trotsade jag snövädret och gick på Lihtösens julkonsert. Kändes konstigt men ganska skönt att sitta i bänken! Vi har lärt upp våra A2-or riktigt bra :)

Mysigt i köket

Julstjärnan i vardagsrumsfönstret har hängt med ett bra tag...
 
Det sovande tomtebarnet fick också komma fram
 
 Juleljus på juleduk
 
Sovrummet är också pyntat men jag glömde fota ;) Mysigt värre är det i alla fall :)

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Så mysigt det är med adventstiden!
kramar mamsen