onsdag, november 24, 2010

Tantvarning

Jag börjar nog närma mig 60-70 sådär och inte 30....
  • Jag längtar till på fredag för då börjar "På spåret" igen
  • Det var jättelugnt på stan idag och det tyckte jag var fantastiskt skönt.
  • Jag tycker att det är roligt att kika på grannarna genom titthålet, men de väsnas för mycket i trapphuset om kvällarna när jag ska sova.
  • Jag (vi) har köpt chokladaskar som vi ska ha som "gå-bort-presenter"
  • Jag köpte en dagkräm och en nattkräm på Apoteket
  • Jag har börjat fundera på hur snygg jag kommer bli rynkig
  • Jag lyssnar på "Euforia - Helen Sjöholm sjunger Billy Joel" och tycker det är sjukt bra!

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Oj då, är vi nästan jämngamla! Hi,hi. Grattis kramizar Mamsen

E sa...Best Blogger Tips

Ja! På spåret - äntligen! Du behöver inte känna dig ensam. I mig bor det sedan länge en liten svartpensionär (fikabrööö) Kanske i dig också?