onsdag, januari 18, 2012

Could you be loved?

Idag är en dag som jag kommer att minnas som en väldigt bra dag och som jag ska tänka på när jag har sämre dagar. De dåliga dagarna brukar det kännas som att ingen älskar mig (fastän jag vet att det finns en hel drös med folk som diggar mig). Idag var dock inte en dålig dag, utan snarare en superduperbra dag!

* flera av mina studerande sa att jag var en bra lärare och att jag förklarade bra. Vilken lärare vill inte höra det?
* mina gamla SFI-kollegor lovade att höra av sig till mig om de ville ha vikarie, eftersom de vill ha någon med lite erfarenhet (inte för att jag har så stor erfarenhet...). Jag kände mig väldigt uppskattad iaf!
* en kollega sa till mig att jag hade fina skor. Jag hade mina älskade Kavat Ida-kängor :)



Trots att jag redan jobbat alldeles för mycket den här veckan (hur 17 ska man klara av att hålla 45%?) längtar jag till på fredag då jag har lektioner igen!

0 kommentarer: