måndag, januari 16, 2012

Back to where it all started

Idag började jag på EB igen! Denna gång har jag 45% på SASX, alltså på samma nivå som jag hade förra våren. Jag träffade gruppen för första gången idag och det kändes bra. I morgon kör jag igång stenhårt med grammatiklektioner för att sätta ribban högt ;)

Det är tråkigt att det bara är 45%. Jag har två lektioner på måndagarna, och sedan ett lektionspass vardera på tisdagar, onsdagar och fredagar. Alla på förmiddagarna. Jag hoppas verkligen på att få "internvicka" på skolan så att jag får lite mer att göra (och lite mer pengar). Torsdagarna har jag inget schemalagt så då blir det väl att vara tillgänglig i Vikariebanken.

Jag tänker att om jag har tålamod och håller mig framme så kan jag utöka procenten framöver. Jag har alltid tänkt att deltid skulle vara skönt, men just nu vill jag inget hellre än att jobba 100%.

0 kommentarer: