onsdag, augusti 24, 2011

Stackars huvud

Den stora ölfesten på universitetet ikväll, området är typ bara 350 meter bort och det är dunkadunkdunkadunk. Våra rutor skallrar även i år. MH-kommittén brukade sätta upp anslag i trappuppgångarna om höga ljudnivåer och det var ju omtänksamt. Vad gör kommittén i år? De sätter upp en skylt ute vid vägen! Där är det väl ingen som bor? Dumma småbarn! Det var så mycket bättre förr.

Viket var helt ok. Högstadiet är ju inte riktigt min grej, men det kändes skönt att komma ut och få göra något som har med min utbildning att göra (inte bara dega hemma). Det var helt ok elever och jättetrevlig personal! När jag kom hem mailade jag skolan som jag var på i våras och sa att jag kan ta vad de än kan erbjuda mig ;)

Nu ska mitt huvud få lägga sig i rummet längst bort från universitetet....just det, har jag sagt att jag vill flytta? ;)

0 kommentarer: