onsdag, augusti 17, 2011

Feel good

Har varit lite nere idag på grund av jobbsituationen, men två saker har varit mina solstrålar idag.

1. När vi gick hem från affären mötte vi tre småpojkar (varav den ena jag haft i sommarskolan) småpratade lite med dem. En av dem kläcker frågan "Är han din man?" och pekar på T. I en millisekund tänker jag på om jag ska svara om han är min pojkvän eller sambo, men så kommer jag på mig själv, svarar "Ja" och myser. Underbar känsla! Han ÄR min man :D

2. Härliga E (som också söker jobb och står hos vikariebanken) ringer och frågar om jag (och T) vill med på loppis, Bakluckeloppis i Folkets Park, och såklart vill vi det! Vi kom hem med en håv (som vi använder när vi plockar äpplen) och bakplåtsställning/hållare som vi har letat efter. 30:- för båda!

0 kommentarer: