måndag, augusti 01, 2011

Tankeställare

Mitt i alla förberedelser inför bröllopet får jag höra något av en vän. Jag gråter, ryser och tänker till. Saker och ting kan förändras på ett ögonblick. Det jag fick höra är mellan min vän och mig, men jag måste få ventilera. Min vän har fått stå ut med mycket, men nu börjar jag undra om det sitter någon däruppe och öser ner dåliga saker över just henne. Jag önskar att jag kunde bygga någon slags sköld åt henne så att hon slipper vara med om mer. Det räcker nu!

Jag finns alltid här för dig, min älskade vän.

4 kommentarer:

Louise Lindell sa...Best Blogger Tips

Hej Annie,
Jag kommenterar översta inlägget i bloggen, men det har egeentlgien inget med det att göra. Jag jobbar på östgöta Correspondenten och söker ett par som kan tänka sig att berätta lite om sitt bröllop. De ska bo i Linköping och gifta sig den 6 augusti, eftersom det nu för tiden är det vanligaste vigseldatumet. Jag förstår att det är mycket med planeringen just nu, men intervjun kan ske på telefon och tar bara tio minuter. :) Jag skulle bli glad om du ringde mig, Mvh Louise Lindell 0707-530604 eller maila louise.lindell@corren.se.

REMY.CREDIT sa...Best Blogger Tips
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
CHRISTIAN BERGER sa...Best Blogger Tips
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Joshua benjamin sa...Best Blogger Tips
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.