onsdag, augusti 17, 2011

Arbetslös

Jag är inskriven i kommunens vikariebank, men har än så länge inte fått något och det börjar gå mig på nerverna. Det var skönt att vara ledig veckan efter bröllopet men nu är jag motiverad och längtar efter att få börja jobba igen. Jag vill känna att jag gör något vettigt om dagarna! Vikariebanken är ju bra för ett tag, men jag längtar efter ett riktigt jobb, en arbetsplats som jag kan gå till varje dag och känna att jag gör något bra.

Snart har hela den här veckan gått och jag kan inte säga att jag åstadkommit mycket. Plinkat lite på ukelelen, plockat körsbär och rensat bland bröllopspappren. Och sökt jobb då, även om det inte finns många att söka.


Alltså. 
Sökes: trevligt lärarjobb, helst på en skola i Linköping
Finnes: motiverad lärare i engelska och svenska som andraspråk

0 kommentarer: